Zakłady poligraficzne i ich codzienna praca

ada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru formatu większego od B2 ale mniejszemu od B1 (co odpowiada np. ośmiu stronom końcowego wyrobu formatu A4, szesnastu stronom formatu A5 itd.). W przypadku druku dwustronnego ark

Dodane: 16-09-2017 04:46
Zakłady poligraficzne i ich codzienna praca

Arkusz drukarski (lub arkusz druku)

Arkusz drukarski (lub arkusz druku) - fizyczna jednostka objętości druków, lub form drukowych podstawowego koloru, stosowana przez poligrafów. Odpowiada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru formatu większego od B2 ale mniejszemu od B1 (co odpowiada np. ośmiu stronom końcowego wyrobu formatu A4, szesnastu stronom formatu A5 itd.). W przypadku druku dwustronnego arkusz drukarski odpowiada połowie powierzchni arkusza zadrukowanego tylko z jednej strony.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Arkusz_drukarski


Często wykonywane usługi poligraficzne

Usługi poligraficzne wykonywane są po bardzo różnych cenach. Jedne z nich są droższe i bardziej specjalistyczne, a inne dzięki swoim promocyjnym czy po prostu stale niższym cenom mogą być zamawiane przez osoby mniej zarabiające. Zwykle są to bardzo proste i nieskomplikowane usługi poligraficzne cechujące się tym, że spore zainteresowanie nimi jest wyrażane przez studentów i pracowników wyższych uczelni oraz przez osoby zajmujące się organizacją mniejszych imprez masowych, w których mają uczestniczyć osoby zainteresowane możliwością wesołej zabawy w większym gronie, niż tylko grono rodziny. Wobec tego nawet wykonywanie drobnych usług poligraficznych może być bardzo opłacalne. Wszystko to sprawia, że obecnie dobrze rozwijają się wszystkie działy poligrafii.


Sklepowe naklejki reklamowe

Naklejki reklamowe rozdawane są w różnego rodzaju miejscach. Jednym z miejsc ich rozdawania są sklepy. Funkcje naklejek sklepowych są dość oczywiste. Służą one do reklamowania nowych produktów i sprawiania, że te produkty, które już od dłuższego czasu są sprzedawane znowu wzbudzają większe zainteresowanie wśród klientów. Dzięki temu mogą one znowu dobrze się sprzedawać, a ich sprowadzanie do sklepu staje się opłacalne. Jednocześnie można zauważyć, że wprawdzie sklepowe naklejki reklamowe rozdawane są przede wszystkim na terenie sklepów, to jednak mogą być one rozdawane również pod sklepami oraz w różnych miejscach miasta, w których spotykana jest duża ilość potencjalnych klientów. Wszystko to sprawia, że rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych jest bardzo opłacalne.



© 2019 http://marica.lukow.pl/