Poligrafia oraz marketing- czyli reklamy drukowane

omu. Reklama i druk.Zła reklamaReklama dźwignią handlu - każdy przedsiębiorca o tym wie. Są różne formy reklamy, jednak nie wszystkie jednakowo skuteczne. Czasami koszty są zdecydowanie za wysokie, w stosunku do tego ilu

Dodane: 12-09-2016 13:06
Poligrafia oraz marketing- czyli reklamy drukowane etykiety nalepki
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.

ZÅ‚a reklama

Reklama dźwignią handlu - każdy przedsiębiorca o tym wie. Są różne formy reklamy, jednak nie wszystkie jednakowo skuteczne. Czasami koszty są zdecydowanie za wysokie, w stosunku do tego ilu klientów dana firma zdobędzie.

Co jest jedną z ważniejszych zasad w reklamie? Przede wszystkim - nie wolno zapominać, że jest to wizytówka firmy, która mówi bardzo dużo o tym, czego klient może się spodziewać.

Jeden z najczęściej popełnianych błędów? Twierdzenie, że seks sprzeda wszystko. Owszem, zwróci uwagę - ale odbiór będzie negatywny i w najlepszym razie można wylądować w rankingu najbardziej żenujących reklam. Naprawdę - to nie świadczy o profesjonalnym podejściu, ba - klient może czuć się potraktowany jak idiota.


Etykieta w Wikipedii

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów.

Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane. Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane.

Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej. Od lat siedemdziesiątych XX w. następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez etykiety samoprzylepne.

Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np. papierze samoprzylepnym lub folii. Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego. Klej ochrania warstwa zabezpieczająca. Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)


Czym się różni etykieta od naklejki

Naklejki i etykiety to produkty bardzo do siebie podobne, a jednak spełniające różne funkcje oraz produkowane w nieco inny sposób oraz na innych materiałach. Naklejka to często produkt, który zawiera grafikę, tekst i jest wycięta w odpowiedni kształt, ale to samo można powiedzieć o etykiecie, więc co je różni?

Etykieta to pewna forma naklejki, która zawiera nazwę producenta, nazwę produktu, skład, informacje prawne oraz kod kreskowy. W skrócie etykieta to naklejka, którą można przykleić na produkt, a spełniać musi wszelkie wymogi prawne co do treści, jednak jej forma, podobnie jak naklejki, jest dowolna.



© 2019 http://marica.lukow.pl/