Chyba każdy zna takie przysłowie, które mówi o tym, że ktoś boi się czegoś jak diabeł święconej wody lub unika kogoś/czegoś jak ognia.

Nie bez powodu mówi się, że przysłowia są mądrościami ludowymi - wywodzą się z ludzkich doświadczeń.

Większość dorosłych ludzi słysząc słowo "dentysta" traktuje je jak każde inne.
Ale są tacy dorośli, którzy dostają wtedy białej gorączki.

Dla nich gabinet dentystyczny to samo zło, unikają go jak tylko mogą, potrafią chodzić z bólem zęba (uśmierzanym lekami lub innymi domowymi sposobami) przez kilka tygodni.

Co więcej, są tacy ludzie, którzy u stomatologa nie byli przez kilka lub kilkanaście lat.

Stan ich jamy ustnej woła o pomstę do nieba.

Często takie osoby kończą jako bezzębne.

Wszystko przez tę niechęć.

A wydawałoby się, że żyjemy przecież w XXI, cywilizowanym wieku, kiedy to dostęp do wiedzy, informacji i leczenia jest prawie nieograniczony, a ludzie są świadomi tego, co jest dla nich najlepsze.

Chyba jednak na taki czas musimy jeszcze trochę poczekać.Jeżeli ktoś chce zaistnieć na rynku, najpierw powinien sprawdzić, czy będzie popyt na produkty i usługi, które oferuje.
Trzeba poważnie przemyśleć biznesplan i zbadać rynek - sprawdzić, jak wygląda konkurencja.

Takie zachowania dotyczą nie tylko osób, które zajmują się sprzedażą czegoś, ale również fachowców w każdej dziedzinie.

Jeśli dentysta ma zamiar założyć prywatny gabinet dentystyczny, musi najpierw dokonać rozeznania w danym miejscu - może na ulicy obok są trzy inne gabinety lub wielka przychodnia specjalistyczna? Po co porywać się z motyką na słońce. Najlepiej byłoby dowiedzieć się, co oferuje konkurencja, zbadać potrzeby lokalnego rynku i dopiero ruszyć ze świeżym pomysłem. Wyobraźmy sobie taką sytuację: w miasteczku są trzy gabinety.

W każdym z nich stomatolog pracuje do godziny szesnastej, od poniedziałku do piątku.

Jaka więc może być konkurencyjna oferta? Oczywiście należałoby stworzyć gabinet, który będzie otwarty chociażby do godziny dwudziestej, również w soboty i niedziele.Wizyta u stomatologa nie należy do miłych wydarzeń.

Większość ludzi bardzo tego nie lubi.
Około 30% społeczeństwa odczuwa lęk przed dentystą.
Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego gabinetu dentystycznego.
Każdy z nas powinien przynajmniej raz do roku kontrolować stan uzębienia, aby uniknąć przykrych niespodzianek w postaci nagłego ataku bólu zęba. Długo nieleczone ubytki potrafią zmienić się w kłopotliwe zapalenie dziąsła lub okostnej. A leczenie zaniedbanych ubytków wiąże się z komplikacjami i niepotrzebnym stresem.

Czym charakteryzuje się dobry dentysta? Powinien być empatyczny, kompetentny oraz wzbudzający zaufanie.

Często przy wyborze stomatologa kierujemy się opinią innych pacjentów.

Pomocne mogą stać się portale medyczne z opiniami o lekarzach.
Ale warto też zasięgnąć opinii znajomych.
Bo jeśli oni chwalą jakiś gabinet dentystyczny, to może warto pójść ich śladem. Dobry gabinet dentystyczny powinien być nowoczesny, dobrze wyposażony, ale powinniśmy czuć się w nim miło (o ile w takim miejscu to możliwe).Reklama to nieodłączna część naszego życia.

Jest wszędzie.

Można zareklamować wszystko i na różne sposoby.

Poprzez użycie specjalnych technik perswazji (czasem też manipulacji), odpowiedniego języka, obrazu, można sprzedać każdy produkt i usługę. Reklama dotyczy także sfery związanej ze zdrowiem.
Co robimy, żeby znaleźć jakiś gabinet dentystyczny? Sięgamy do internetu i wybierzemy z pewnością tego stomatologa, który ma najlepszą, najbardziej do nas przemawiającą reklamę.

Takie reklamy są również obecne na plakatach w mieście, w wersji radiowej i telewizyjnej.

Wystarczy przypomnieć sobie (lub zrobić krótką analizę) ile reklam telewizyjnych dotyczy produktów, które poleca dentysta? Pasty do zębów dla dzieci i dorosłych - w różnych wersjach, kolorach i smakach.

Płyny do płukania jamy ustnej, nici dentystyczne.
Szczoteczki do zębów - zwykłe, elektryczne, kolorowe, białe, wytrzymałe, ekologiczne itd.
Jak nie dać się zwariować w takim ogromie informacji? Wystarczy chyba zachować zdrowy rozsądek.Nie każdy z nas ma z natury białe zęby. Aby nadać im hollywoodzki wygląd, warto odwiedzić gabinet dentystyczny, w którym będzie można skorzystać ze specjalnych metod wybielania. Wybielanie gabinetowe to alternatywa dla wybielania domowego, na przykład z wykorzystaniem past wybielających, pasków lub żeli nakładanych na zęby.
Dlaczego warto zdecydować się na wybielanie w gabinecie? Przede wszystkim dentysta może zaproponować nam znacznie skuteczniejsze metody wybielania zębów.
Dzięki temu, że stosowane są wtedy substancje o większym stężeniu substancji wybielających, rezultaty są znacznie lepsze. Dwoma najczęściej prowadzonymi metodami wybielania gabinetowego są: - wybielanie nakładkowe – polega na wykonaniu nakładek na zęby dla pacjenta, który następnie uzupełnia je specjalnym żelem i nosi w domu przez wskazany czas - wybielanie lampą – szybsza metoda wybielania, która wykorzystuje specjalny rodzaj lamp wybielających Zatem wtedy, gdy liczy się spektakularny efekt śnieżnobiałych zębów, stomatolog to najlepszy wybór!Dobry dentysta Zabrze Dobry dentysta Zabrze.
Dodane: 30-01-2020 18:15

Widok do druku:

Dobry dentysta Zabrze